
Velles | Que algú pare el rellotge!
06/28/24 • 37 min
Previous Episode

Velles | Cada mestre té el seu llibre
Julio torna al cafè i, com que és un clavacolzes, la conversa deriva cap a la vida educativa. El pati de l’escola, les aules durant la dictadura, els tebeos i les universitats de majors: tot ha contribuït a la formació personal i acadèmica de Pilar, Rosa, Vicent i Julio. A Vicent el va marcar una mestra de Geografia que li va fer somiar amb altres mons. Rosa, que és ‘dòcil però no obedient’, es negava a assistir a ‘corte y confección’. I ara, què mou la seua curiositat?
Next Episode

Velles | Amic amat
Rosa, Vicent i Pilar tenen ben clar què valoren en l’amistat: la sinceritat i la constància. Pilar i Rosa parlen d’algunes relacions d’amistat que s’han acabat per desinterés, egoisme o malentesos. Els tres recorden quins van ser els seus primers amics, alguns dels quals encara mantenen. Rosa confessa el goig que li fa tindre amics de generacions molt més joves. Quin lloc ocupen les amistats en la seua vida actual?
If you like this episode you’ll love
Episode Comments
Generate a badge
Get a badge for your website that links back to this episode
<a href="https://goodpods.com/podcasts/velles-583293/velles-que-alg%c3%ba-pare-el-rellotge-74583484"> <img src="https://storage.googleapis.com/goodpods-images-bucket/badges/generic-badge-1.svg" alt="listen to velles | que algú pare el rellotge! on goodpods" style="width: 225px" /> </a>
Copy